Pište kdykoli
Časté otázky
1. Jak mohu zaplatit svou objednávku?
Na našem e-shopu zaplatíte těmito způsoby: - dobírkou (31Kč, avšak při objednávce nad 1500Kč máte doručení zdarma) - platba převodem (zdarma) - platba GP WebPay (zdarma) - platba PayPal (zdarma)
2. Kdy mi bude doručena objednávka?
Kurýrní společností je doručení nejrychleji tehdy, pokud se jedná o přímé zaplacení GP WebPay, PayPal nebo dobírkou. Doručení je obvykle do 24 hodin pro objednávky vytvořené do 11:00. Pokud zvolíte českou poštu, doručení trvá 2 až 4 dny.
3. Jakým způsobem mi bude doručena objednávka?
Na výběr máte z možnosti doručení: - Českou poštou (99Kč, při objednávce nad 1500Kč máte doručení zdarma, trvá 2-4 dny) - kurýrní společností PPL (99Kč, při objednávce nad 1500Kč máte doručení zdarma, doručení do 24 hodin s platbou okamžitě online nebo dobírkou)
4. Prodáváte originální produkty?
Na našem e-shopu www.glowup.sk prodáváme výhradně originální a certifikované produkty od přímých dodavatelů. V případě, že jste si originalitou svého výrobku neni jist, kontaktujte nás a my Vás podrobněji ujistíme :-)
5. Víte mi poradit s výběrem produktů?
Jednoznačně jsme tu od toho, abychom našemu každému zákazníkovi, ať je danou osobou muž či žena, pomohli zorientovat se a poradit co nejdůsledněji tak, abyste s konečnými produkty byl / a spokojená / ý. Naše dlouholeté znalosti a certifikovaná kolegyně Nina Vám s láskou a s porozuměním vybere to nejlepší pro Vás, ať je Váš problém jakýkoliv. Kontaktovat nás můžete na sociálních sítích Instagramu, Facebooku pod nickem @ glowup.sk nebo na emailu info@glowup.sk a online chatu, který se nachází přímo na našem e-shopu vpravo dole :-)
6. Podle čeho si vyberu u vás produkty?
Každá kategorie má svůj popis, jak si nejlépe vybrat, který pro Vás nachystala naše kolegyně Nina s dlouholetými zkušenostmi. Zároveň mají jednotlivé produkty jedinečné popisky a postupy, abyste si je uměli vybrat i sami. Pokud si však nevíte vybrat, kontaktujte nás na sociálních sítích Instagramu, Facebooku pod nickem @ glowup.sk nebo na emailu info@glowup.sk a online chatu, který se nachází přímo na našem e-shopu vpravo dole :-)
7. Jak mohu reklamovat produkt, který jsem si u vás zakoupila?
Reklamace u nás je opravdu velmi jednoduchá a rychlá. Stačí když nám napíšete na kterýkoli komunikační kanál a poradíme Vám jak postupovat. Reklamaci volte pokud Vám přišel produkt znehodnocen výrobou nebo přepravou. Reklamační formulář najdete zde: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf Pokud jste nám již reklamaci oznámili, prosím, proveďte následující kroky: 1. Reklamační formulář vytiskněte a vyplňte 2. Produkt, který je poškozen, prosím důkladně zabalte a vložte spolu s formulářem do obálky nebo krabičky (můžete použít původní obaly) 3. Fakturu nám zasílat nemusíte. Fakturu si dohledáme v systému, avšak nezapomeňte do formuláře vyplnit číslo Vaší objednávky. Reklamace by se na základě takových nesrovnalostí prodloužila. Na vyřízení Vaší reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů, avšak snažíme se tento problém vyřešit co nejrychleji, takže Vaše reklamace může být vyřízena do méně než 7 kalendářních dnů od doby doručení Vaší reklamace na naši provoz. Reklamaci nedělejte v případě, že chcete produkt pouze vyměnit nebo vrátit nepoškozené ani vyzkoušený nebo použitý. Tehdy se obraťte na možnost odstoupení od smlouvy.
8. Jak mohu vrátit produkt, který jsem si u vás zakoupila?
Nepoškozené, nepoužité a nezbavená produkt ochranné fólie můžete vrátit do 14 dnů od doby doručení na Vaši adresu. Produkt musí být znovu prodeje schopen, protože nechceme žádnou zákaznici okrádat o 100% kvalitu daného produktu. Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf